فروش دوربین مداربسته

پخش و نصب سیستم های مداربسته

فروش دوربین مداربسته

پخش و نصب سیستم های مداربسته

رمز پیش فرض دی وی ار هایک ویژن

برای امنیت بیشتر سیستم های مداربسته و محدود کردن دسترسی هکرها و سارقین مجازی برای دستگاه ها و دوربین های هایک ویژن رمز ورود یا پسورد در نظر گرفته می شود. با وجود رمز ورود امنیت سیستم افزایش یافته و دسترسی به اطلاعات تصاویر مداربسته توسط افراد متفرقه محدود می شود. در این مطلب قصد داریم تا در مورد پسورد پیش فرض هایک ویژن اطلاعاتی را ارائه دهیم.

پسورد دیفالت هایک ویژن

در رابطه با پسورد پیش فرض هایک ویژن، محصولاتی که تا سال 2016 تولید شده اند دارای یوزر و پسورد پیش فرض ADMIN و 12345 هستند. همواره بعد از نصب و راه اندازی این سیستم های مداربسته از کاربران خواسته شده تا این پسورد را تغییر دهند. اما به این دلیل که کاربران در انجام این کار کوتاهی کرده و یا آن را فراموش کرده اند باعث می شد تا هکرها و سارقین به راحتی به اطلاعات و تصاویر سیستم مداربسته دسترسی یابند. به همین دلیل هایک ویژن تصمیم گرفت تا دستگاه های خود را بدون رمز پیش فرض ارائه نماید. در واقع در روند راه اندازی و تنظیمات دستگاه، پسورد DVR هایک ویژن توسط خود کاربر با ترکیبی از کاراکترهای عدد و حروف ایجاد می شود.

پسورد DVR هایک ویژن

همانطور که گفتیم در هنگام راه اندازی اولیه دستگاه DVR از کاربر خواسته می شود تا یک رمز برای خود انتخاب کند. یکی از مشکلات موجود برای کاربران، فراموشی این رمز است. این مشکل می تواند دسترسی آنها را به تصاویر مداربسته در مواقع ضروری محدود سازد. برای حل این مشکل یکی از راهکارهای موجود ریست پسورد دستگاه DVR از طریق مراحل زیر است. در ادامه با ما همراه باشید

پسورد دوربین هایک ویژن

دوربین های هایک ویژن نیز دارای پسورد هستند. تا پیش از این همانند دستگاه ها دوربین ها نیز دارای پسورد پیش فرض 12345 بودند. اما برای امنیت بیشتر این رویه تغییر کرده و در هنگام راه اندازی دوربین ها باید پسورد آنها توسط کاربر ایجاد شود. در هنگام تنظیمات و راه اندازی دستگاه ان وی آر در مرحله پایانی می توانید چک باکس پسورد دوربین را فعال نموده و برای آن پسورد بسازید. نکته مهم در مورد دوربین های تحت شبکه هایک ویژن این است. وقتی دوربین ها برای اولین بار مستقیما به NVRهای POE متصل می شوند همان پسوردی که برای دستگاه NVR تعریف شده است به صورت اتوماتیک بر روی دوربین ها ست می شود. اما چنانچه NVR از نوع POE نباشد و یا NVR هم POE باشد ولی از سوئیچ برای اتصال دوربین ها استفاده شود (یعنی از کانال های POE دستگاه NVR استفاده نشود) در زمان اتصال باید به تنظیمات NVR رفته و تیک پسورد دوربین ها را زده و برای آنها پسورد تعریف کنیم. توصیه می شود همان پسوردی را که برای دستگاه تعریف کرده اید برای دوربین ها استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.